2017. január 23., hétfő

Bosszú és büntetés...


Bosszút akarsz állni rajtam? Vagy büntetni szeretnél?
Tedd meg, ha úgy érzed, meg kell tenned.
A TE döntésed, a TE érzésed, a TE szinted.
Legyen.
Nem félek. Nincs mitől. Már nincs mitől.
TE félsz. Méghozzá nagyon.
Nem tőlem, hanem saját magadtól.
Attól, ahogyan én létezem.
Attól, ahogyan Te létezel.

Állj bosszút, ha bosszút akarsz állni!
Büntess, ha büntetni akarsz!
Én csak csendben figyellek.
Várlak.
Gyere közelebb, és közelebb...
És nézz a szemembe...
Mit látsz ott? Mondd, mit látsz?
Szomorú vagyok, hogy nem akarsz tovább lépni...
Szomorú vagyok, hogy a zsarnoki énednek engedsz és megrekedsz.
Pusztítasz magad körül, nem számítanak az emberek.
Nem számít, mit hagysz magad után  a pillanatnyi elégtételért.

Engem nem bánthatsz. Nem tudsz bántani.


Szeretettel

E.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése