2015. július 7., kedd

Nyakig a vízben

Már harmadik hete vagyok kénytelen, de nem kedvtelen, vízben tornázni. Nem tudom miért, de nekem valahogy különleges élmény. Nem tudok úszni. Igen, nem tudok. Valahogy így alakult az életem. Túl sok lehetőségem nem is volt, hogy megtanuljak, de ez nem is lényeges.

Egy osztálykirándulás alkalmával a strandon, viccből az egyik fiú (akit nagyon nem szerettem), lenyomta a fejemet a víz alá. Nekem hosszú perceknek tűnt, míg felengedett a felszínre Levegőért. Nagy poén volt. Neki.
Persze nem ez volt az oka ezen hiányosságomnak.

A víz csak százhúsz centi mély, még jó, hogy leér a lábam. Persze ha két méter lenne, akkor is leérne, mert úgy viselkednék, mint egy nyeletlen balta, egyből a medence alján kötnék ki.

Három hete komoly feladatot jelent számomra, hogy megbízzak a Vízben.

Mi is a Víz?

Életet adó (amelyet el is vehet, ha akar), szomjat oltó; vízben ringatózunk kilenc hónapig Anyánk méhében,  tehát befogadó. A víz az érzelmek szimbóluma. Befogadás, nőiség.
Most nyakig belemerültem. Női mivoltomba.

A Nap a Nyilas jegyben tartózkodott születésemkor, mely egy tüzes jegy.
Ez a tűz tol mindig újabb és újabb célok felé, nem hagy nyugton ülni a fenekemen, nagy lelkesedéssel vágok bele terveim megvalósításába, szeretem ha nekem van igazam, néha bizony arrogáns is vagyok, lobbanékonnyá tesz, nagy az igazságérzetem, aminek hangot is adok, néha talán meggondolatlanul. Persze ez csak néhány jellemzője a Nyilas jegyű Lényemnek...

A vízben állva folyamatosan azt a sugallatot kapom, hogy tessék lelassulni. Testemet selymesen átöleli.

Engedd át magad a befogadásnak, a lágy hullámzásnak, bízd Rám magad, mondja. Lazulj el. Ha csapkodsz magad körül, elmerülsz. S nemcsak hogy elmerülsz, de még a mozdulataidat sem tudod koordinálni megfelelőképpen, nem fogsz tudni irányítani.
Segítek neked. Ne válj görcsössé, mert nem fog menni. Hunyd le a szemed s feküdj fel a felszínre, érezd, hogy lebegsz, mint Születésed előtt.

Ha mozogsz bennem, tedd lágyan, élvezd, hogy óvlak. Figyelek Rád.

Tüzességemet lágyan lehűti, de nem oltja ki teljesen. Együtt mozog Velem. Tökéletes összhangban.

Az elején nehéz volt. Nehéz volt megbízni benne. Védekeztem. Kapálóztam. Úgy éreztem, nem fog menni. Kapaszkodtam, de ő kitartóbb volt. Hagyta, hadd jöjjek rá Magam, milyen jó átadni mindent az Áramlásnak. A mozdulataimban érzem a lágy elfogadást.

Ma történt  meg először, hogy görcsök nélkül feküdtem a Vízen, s élveztem ahogyan magával ragad, ringat.

Mint egy Nő. Mint az Anya.
Lágyan terelget, ringat ha kell, magába fogad, Életet ad.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése