2015. augusztus 12., szerda

A szemükben...

Ma délelőtt is asztrológiát tanultam.
Élve boncolás. Ezt tapasztalom múlt hét óta  csak igazán. 
Eddig is komoly feladat volt a saját Lényem és Élettervem térképének tanulmányozása.
Néha Rocky Balboának érzem magam, aki a nagy darab ruszkival áll szemben a ringben. Vártam a szemben állótól az ütéseket. A Szemben Álló ebben az esetben Én Magam volnék. Vártam a váratlant. S csak úgy záporoztak a bal horgok..."Ez is Te vagy", "Az is Te vagy" felirattal a bokszkesztyűjén.
Álltam az ütéseket. Némelyik piszkosul érzékeny ponton talált el. Körülbelül a szívtájékon.

A Nap-Hold viszonya, Apa- és Anya-kép a képletben. 
A sajátomban, a gyermekeimében és a női felmenőimében. Döbbenetes. 
Döbbenetes, ahogy egy képletből látni lehet az Egyén viszonyát a szüleivel. Miként látja őket, milyen elvárásokat támasztanak a gyermekkel szemben. Legalábbis ahogyan a Gyermek érzékeli őket és az elvárásokat.
Az hagyján, én milyennek láttam Apámat- rajta keresztül a férfiakat-, Anyámat, ők az övékét, majd hogyan örökítettem át a sajátomba az ő tapasztalásukat. 
De azt, hogy én milyen stratégiát választottam annak érdekében, hogy az én magzataim ne éljék át mind azt a rosszat amit én érzékeltem gyermekromban, próbáltam egy teljesen új Anya-képet felállítani magamnak és nekik, ez igazán megdöbbentett. 

Elevenembe talált, hogyan lát engem, mint Anyát a Lányom és  a Fiam....
Soha nem szeretnék nekik ártani. Tudatosan nem. Sem tudattalanul. De én is Ember vagyok. Követek el hibákat. Megtanultam felvállalni őket, s elébük állni, beismerve azt. Szeretem Őket. Életem legszebb és legjobb pillanatai hozzájuk kapcsolódnak. 

De tudomásul kell vennem, hogy Ők választottak engem annak tudatában, milyen Anyjuk leszek. S nem tehettem mást, nem lehettem más, mint azt amit, vagy az akit abban a helyzetben és pillanatban Helyesnek véltem.
Tudták azt is, milyen az életem, milyen tervekkel jöttem erre a bolygóra. Nem védhetem meg Őket minden negatív tapasztalástól, hiszen minden tapasztalat építi a Lényüket. Még attól sem, milyennek látnak engem Anyaként. 

Terelgethetek, figyelemmel kísérhetek, lehetek menedék, félthetek, itt lehetek, szerethetek....
Az Életet Adó vagyok. S ez HatAlom. Az Anya HatAlma. Az Élet adása és nem elvétele, birtoklása...

Ezentúl jobban figyelek Rátok. Tudatosabban.





1 megjegyzés: