2016. január 1., péntek

Mit kívánok az új esztendőre?


ERŐT...
Azért, hogy meg tudjam valósítani mindazt, ami már évek óta bennem lakozik.
Azért, hogy meg tudjam tenni azokat a lépéseket, melyek hozzásegítenek ahhoz, hogy kiléphessek az engem szűk korlátok közé szorító helyzetekből.
Azért, hogy ne hagyjam magam befolyásolni.
Azért, hogy ki merjek állni továbbra is saját magamért.

ELFOGADÁST...
Azért, hogy olyannak szerethesselek, amilyen vagy.
Feltétel nélkül.
Azért, hogy olyannak szeress, amilyen vagyok.
Elvárások nélkül.
Hiszen ilyen vagyok.
Tarts tükröt elém, ha arra van szükség, segíts nekem  a hibáimat kijavítani.

HARMÓNIÁT...
Azért, hogy megtaláljam, középre helyezhessem a Lelkem...
Azért, hogy megláthassam a nehéz pillanatokban is a jót, ami értem van.

HITET...
Azért, hogy higgyek magamban.
Elhiggyem, képes vagyok....

REMÉNYT....
Azért, hogy tudjam, mindig van kiút, mert ott az Eleve Elrendeltben másként nem lehet...

SZERETETET...
Azért, hogy szeressem magamat.
Azért, hogy feléd tudjam árasztani mindazt, amit érzek. Ami óv, éltet és ami által Te is szeretve érzed magad.


Szeretném Neked átnyújtani a kívánság csomagomat...


Szeretettel:
Erzsó













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése