2017. november 24., péntek

"Itt tartok most..." mellékzöngéje

Az utóbbi bejegyzésemhez fűznék néhány gondolatot.

Elnézést kérek, ha valaki félreértette a "kis közösség"kifejezést. Itt nem arra a közösségre gondoltam, ahová már közel három éve járok, minden második héten. Egyébként nem is kicsi ez a közösség, hála a Jó Istennek!
Immáron majd hét éve foglalkozom intenzívebben önismerettel. Elvégeztem a Tarot tanfolyamot, tanultam Numerológiát, két és fél éve asztrológiára járok(ahol jelenleg szintén felfüggesztettem a tanulmányaimat) és szintén ugyanennyi ideje járok Kedves Barátném előadásaira. Emellett homeopátiás kezeléseken is részt veszek.

Ezen rendszerek segítségével sokkal előrébb tartok, mint gondoltam volna. Őrületes felismerésekkel találtam szemben Magamat. Akik segítettek a megismert rendszerekben eligazodnom, Őket mind a Barátaimnak tudhatom.
Ezért hálás köszönet Nektek!!!
Mindegyiküktől azt, kértem, ne köntörfalazzanak, mondják ki azt, amit gondolnak, látnak, éreznek Velem kapcsolatban. Csakis így tanulhatok és így fejlődhetek. Kértem, ne csomagoljanak be semmit selyempapírba és ne kössék át csodaszép szalaggal, mert így az elvihet engem más irányba.

Az utóbbi évben, viszont plusz öt csoport előadására is beültem, a hét szinte mindennapján.  Emellett ott volt az asztrológia és a homeopátia. Tömény információ. Nagyon tömény. Tudom, hogy közben vigyáztak rám, viszont az életem több szálon is futott.
Elfáradtam, hiszen ezt az infó dömpinget fel is kellett tudni dolgozni.
Ezért úgy döntöttem, most egy kicsit megpihenek. Nem vágyok társaságba. Nem azért, mert neheztelek bárkire is, erről szó sincs.
Kedveseim, elfáradtam.
Nagyon jól esik hazajönni a szentkereszti kis házikómba a nehéz, munkás nap után. Idebent halkan duruzsol a tűz, a blökik pedig a szőnyegen heverésznek. Majd minden este teszünk egy nagy sétát az erdőben. Jókat eszünk, iszunk, beszélgetünk. Higgyétek el, ez most nekem felüdülés.

Nagyon köszönöm, hogy gondoltok rám és aggódtok értem. Tényleg eléggé legatyásodtam s lehet h néha vacakul nézek ki :))))
Ez a válás-leválás jobban megvisel, mint azt elképzeltem. S lehet, hogy így is van rendjén.
Van mellettem segítség és igénylem is azt. Ezért is köszönet Nekik.

Kevesebbet is írok, hiszen minden, ami történik velem, az inkább magamba fordulást eredményez. Nagyon szűk az a keresztmetszet, akivel ezt megosztom.
Amikor szültem, akkor is egyedül voltam a szülőszobán. Nem volt körülöttem senki. Fizikailag. Aztán, amikor kitoltak onnan, akkor sem várt ott Senki. Egyik alkalommal sem. Egyedül csináltam végig. Ehhez hozzászoktam.
Most is vajúdok. Ehhez ismét egyedüllétre van szükségem.
Úgy gondolom jól van ez így. Ez is Erzsó, és az is aki jókat standupozott  az évadzáró kiránduláson, ami az eső miatt a kis házikómban ért véget. Imádtam. Jó Veletek lenni. És tudom, hogy Velem vagytok:)))
Szeretettel gondolok rátok!!!

Higgyétek el, MINDEN RENDBEN VAN.

SZERETLEK BENNETEKET!

Emlékeztek az UBUNTU-ra?

VAGYOK, MERT VAGYUNK!!!


ÖLELÉSEM

Erzsó





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése