2018. december 15., szombat

Az erőm és a hitem

Valaki azt kérdezte a minap, hogy hogyan tudok békében élni a múltammal. Erre azt válaszoltam, már nincs amivel meg tudna bántani.
Az eddig eltelt hetekben mást sem tettem, mint Segítséggel felgöngyölítettük eddigi létezésem negatív programjait és az ezek által rögzített negatív energiákat.
Gyors megértés, intenzív megélés, feldolgozás, majd ezek elengedése. a lehetőségeimhez mérten. Hol könnyebben, hol nehezebben.
Rájöttem, hogy az elém táruló "látvány" belőlem fakad, mások segítsége által.

Ahogy kitisztult a kép előttem, úgy erősödött bennem a hit, hogy jól érzem azt, amit érzek.
Néha még előjönnek  a régi minták energialenyomatai, mintegy próbaként, vagy visszacsatolásként.  Rövidebb időt vesz igénybe a felismerése és feldolgozása.

Egyben látni az egészet, nagy kegy.  És kemény belső munka. A feltoluló érzések átfolyatása, elengedése.
Viszont könnyebben megértettem az életemben résztvevők szándékát és tetteit.
Megbocsátani. Elengedni.
Ebből erőt meríteni. Harmóniát teremteni.
Azt is mondták, hogy erős lettem, és ezt érezni is lehet. Akár telefonon keresztül is.
Lehet.
Ezáltal a hitem is megerősödött. Hitem magamban, s azzal a képpel kapcsolatban is, amit már egy éve látok magam előtt. Közel van már. Türelemmel várok. Már készen állok a befogadására. Tiszta szerelemmel...


Ölelés
E.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése