2015. június 28., vasárnap

Tedd a tenyeredre a Lelked...

Körben állunk.
Kinyújtom a kezem, tenyeremben a Lelkem. Te is kinyitod az öklöd és felém nyújtod a kezed. A Tiéd is ott van. A Többieké is. Ott remegnek, nyitogatják szárnyikat s próbálnak összehangolódni. Figyelik egymást...
Ott, azon a Helyen Szerződést kötünk. Mindannyian beleadjuk legjobb Tudásunkat, Tapasztalatainkat...

Én vagyok a Rendező.
Ez az Én Életem. Az én Filmem.

Te látod kívülről, tehát Te leszel az Operatőröm, aki folyamatosan veszed a filmet.

Te, aki itt vagy mellettem, a legjobb és a legrosszabb pillanataimat örökítsd meg kérlek, és azt is amikor az Emberen át látszik a Lényegem. Légy a Fotósom légyszíves!

Te pedig, terelgess, figyelj közben a Lelkemre, erősíts, védj meg, segíts kihozni Magamból a lehető legtöbbet, legjobbat. Ha netán hibázok, akkor hívd fel rá a figyelmemet.

Te, ott, Velem szemben. Szeress, úgy, ahogy vagyok. Nekem ennyi pont elég. Táplálj, ha éhes leszek, itass, ha szomjazom. Látni fogsz Engem. A hibáimat és az erősségemet. Higgy bennem! Kérlek!

Te, aki a felvett anyagot vágod, helyeződj bele ebbe a Filmbe és vágd meg ott ahol érzed, ahogy jónak látod, aztán Közösen eldöntjük, miként álljon össze az Egész. A felesleges tartalmat elengedem, hogy a Lényeg kerülhessen előtérbe.

Te, adj sugallatot, új hangot, tisztábbat. Leszel a HangMérnököm?

A kép nem túl világos, vagy túl sötét? Lehet, hogy kevés a szín, vagy talán túl színes lett? Figyelnél, ha megkérlek a világosításra? Leszel a Világosítóm?

Mikor elkészült a nagy Mű, együtt végignézzük, leszűrjük a fontos információkat, kielemezzük s még ha nem is vagyunk teljesen elégedettek a filmünkkel, de tudjuk azt, hogy a lehető legjobbat hoztuk ki Magunkból és a Történetből.

Teremtünk, alkotunk. Kölcsönhatásban vagyunk egymással. Csoda születik, Az Élet csodája.
Körben állunk és egy végtelen körforgásban.

Aztán a film bekerül egy dobozba és az Univerzum filmtárába helyezik.

És most a Te filmed jön.
Ismét egy körben állunk, de lehet, hogy más szereplők állnak Melléd.
Tedd a tenyeredre a lelked. Én is kiteszem, Ő is odanyújtja, és Ők is.
Forgassuk le most a Te Filmedet!

ÉS CSAPÓ! TESSÉK!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése