2015. március 16., hétfő

Változás


Minden változik. Az időjárás, a véleményünk, a kapcsolataink, ízlésünk,  sejtjeink és még sorolhatnám a végtelenségig. Mi az ami állandó? Az idő jelenléte. Nekem úgy tűnik, ez a három betűs szó az ami állandó. Hiszen amit kimondtam ezelőtt két perccel, az az idő hatására már másképp hatott. Vagy nincs már jelentősége vagy teljesen más értelmet ad. Az adott pillanatban lehet úgy gondoltam, de amint kimondtam ott, azon a ponton, egy olyan energiát bocsátottam az univerzumba, ami rögtön reagált a kimondott szóra. Előfordult már többször , hogy mély meggyőződéssel kimondtam valamit, és bizony korrigálnom kellett. Be kellett ismernem, hogy megváltozott a véleményem vagy bocsánatot kellet kérnem valakitől,  s legszívesebben a föld alá bújtam volna.
Amikor egy olyan élethelyzetbe kerül az ember leánya, hogy komoly döntést kell meghoznia, akkor valóban érdemes elmélyednie s csak akkor kimondania elképzeléseit, ha valóban körbejárta már a megoldásnak összes lehetőségét, főleg amikor több ember életét befolyásolhatja a döntése. A meggondolatlan, átgondolatlan tervek hamar füstbe mehetnek, vagy ha nem is szállnak el, csak  akkor realizálódnak, amikor már minden összeállt ahhoz, hogy a tiéd lehessen.
Valóban az idő és a körülmények felülírhatnak minden elképzelést. De ha ott legeslegbelül tudod mit szeretnél, és több idő kell a célod megvalósításához s dolgozol azon (lehetőségeid szem előtt tartásával), sikerülni fog. Minden körülményt alaposan körül kell járni. Hiszen már a szóban benne lakozik a "körül" tag.
Csak hinned kell MagAdban.
Ma tizenhatodika van. A Tarot 16. lapja a Torony. Kulcsszava az én világomban: újratervezés. Felülvizsgálni azt a tervet, szemléletet, ami most foglalkoztat. Lehet, hogy minden elképzelés romba dől, de kellő időben való kiugrással, értékeink mentésével, belátással, hogy nem ez a megfelelő út, újra kell gondolni a minket foglalkoztató kérdést. Akár csak azt, amit gondolunk a világról, emberekről, kapcsolatokról, hogy aztán kellő alázattal, belátással újra kérhessük a támogatást tervünk megvalósításához. Majd ezután leküzdve saját félelmeinket, kiléphetünk a minket a fejlődésben akadályozó helyzetekből, harmóniába kerülvén önmagunkkal újjászülethetünk s ím megérkeztünk lehetőségünk kapujába ahol lenyomjuk a kilincset és beléphetünk. Ekkor már nem lesz fontos, ki mit gondol rólunk s a tetteinkről, mert rendelkezni fogunk a kellő bölcsességgel ahhoz, hogy tovább járjuk a saját utunkat tudván, mit, miért teszünk.


Szép napot  MindenKinek


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése