2015. december 14., hétfő

"Piszkos" lélekrész...

Történt nevezetesen, hogy szülinapi ajándékként(negyvenkettedik)kaptam egy furcsa élmény-ajándékot.
Ismét kilépünk a komfortzónánkból, de kőkeményen, Szó szoros értelmében.
Ugyanis az ország talán egyetlen revüszínházába utaltak három óra tömény "élvezetre".

Hogy kellően hangolódjunk az előttünk álló estére, éjszakára, elindultunk bevásárló körútra.
Dögös szerkóra lesz szükség, mivel annak ellenére, hogy testünk felett az idő kissé tovaszállt, kell néhány trükk, hogy megfelelő szintre hozzuk fel azt.
E cél érdekében  térdcsizma és miniruha kívánkozik fel becses testemre. Persze előtte ruhapróba, amire egyetlen fiam reakciója;"Anya, olyan vagy benne, mint egy répa!"
Nos, mintha a Tarot 16 lapját húztam volna ki, úgy éreztem belém csapott az Isten nyila.
Kiugrottam a ruhából, nem hagytam, hogy maga alá temessen a rossz érzés, inkább bevágtam a szekrény aljába...
Nincs mit tenni, újratervezés. Nyomás hasleszorítós  bugyogóért. No, nem olyan hatalmas anyagból készült csodáért, amit Bridget Jones hordott, hanem egy kellemes küllemű háromszögletű anyagdarabért, némi alakformáló funkcióval. Persze a kosárméretből már nem tudok lefaragni, de ezzel együtt kell élni.
Akkor feszes gatya fel, flitteres kötött pulcsit rádobni felsőtestre, extra sarkakat felcsatolni, némi harci díszt magamra kenni, ékszerekkel felvértezni, s máris készen van a harcra kész Amazon.

Hétre kellett a kapukhoz járulnunk, hogy a meztelen férfitestek Mekkájába bejuthassunk.
Egy kis vézna muksó utunkat állta és kötötte az ebet a karóhoz, pontban hétkor, egy perccel sem korábban, léphetjük át a Szentély küszöbét. Reszkettünk, vacogtunk a hideg flaszteren.
Nemsokára feltárultak a kapuk, odabentről fény áradt, megvilágítva utunkat a Mennyországba..

Extra helyre szólt a jegyünk, Egy kiváltságos asztalt kaptunk, ahol egy jégbe hűtött mézédes BB pezsgő várt minket.Tudják a pasik, hogy a nők legtöbbje az édes pezsgőért képes ledobni az összes ruhadarabot magáról. Emellett, hogy az élvezeteket fokozzuk még egy Sex on the Beach koktél is megérkezett mindenkihez a társaságunkban.

Nos, extra szolgáltatás ma estére, hogy a táncosok minden hölgyet az asztalhoz kísérnek. Megláttam a felhozatalt az ajtónál várakozva, mire felkiáltottam, megkérem majd szexi kísérőmet, nyugodtan szólítson Mamának, erre a mögöttem álló Vadászok felvinnyogtak.
Kísérőnkön egy szmoking nadrág, két hófehér mandzsetta egy inggallér és egy cuki hóemberes nyakkendő mutatott a megfelelő irányba, lefelé. Természetesen meztelen felsőtestén néha kéjesen legurult egy-egy izzadtságcsepp..

Helyet foglaltunk öten, elszopogattuk a koktélunkat, nyakára hágtunk a pezsgőnek, mire végre felgördült a függöny. Megszólalt a zene, és nekem itt végem volt. No, nem a gyönyörűen kidolgozott izmokkal rendelkezőktől, hanem az eszméletlen zenétől.
Gyorsan elbarikádoztam magam, nehogy kísértésbe essen az egyik táncos és felvigyen magával a színpadra.
Persze, hála Istennek, volt eszük és szemük is, ezért gyönyörű fiatal lányokat ragadtak magukkal, én pedig elhűlve néztem, milyen reakciót váltanak ki nő társaimból az eszeveszett erotikus tánc....

Nehezen léptem ki a komfortzónámból, s csak a zene tudta kiváltani belőlem az oldódást. A szünetben ülve táncoltunk kebelbéli barátnőmmel, amibe belefért egy rögtönzött széken való erotikus vonaglás a helyszínhez méltóan. Ennyi, semmi több....

A fiúk tényleg klassz műsort állítottak össze, tényleg szép a testük, tényleg nagyon jól táncoltak.
De ennyi..
Három koktél után még mindig nem éreztem késztetést, hogy végigsimítsak a feszes kockahasakon. Elgondolkodtam, hogy melyik alkatrészem működik hibásan, hogy nem hozott lázba az élmény, nem billentett ki, elfogadtam. Megetettem a "piszkos" lélekrészemet.

Ajjaj, valami baj van velem.......
Szerencsére tudom az okát:)))

Csajok!
Bakban van a Vénuszom, amit kvadrál a Marsom :)))
Válasz mindenre, s természetesen mentségként is szolgál. Persze, ez csak része az információnak. Azért ez lényegesen többről szól.

De eljön még az én időm!

Mindenesetre egy jól sikerült este volt. Egy élmény-ajándék.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése