2015. november 5., csütörtök

Vagyunk

Tavaly íródott.....
Most átadom nektek..


Vagyunk

Vagyunk.
Te, meg Én.
Én vagyok Te, Te pedig Én.
Tehát  mindegy Ki vagyok.
Te,vagy Én.
Te azt mondod porban fekszel.
Én azt mondom, szállj fel a Diadalszekérre, ami a porban száguld.
Nem vesztesként fekszel ott, hanem velem hajtasz át Városkapun.
Téged ünnepelnek, hogy győztél.
Legyőztél.
Engem vagy Téged,
Mindegy. Mert Mind Egy.
Magad.
Ne hagyd, hogy homokkal legyen teli a szád és a szemed.
Nyisd ki, vagy vegyél levegőt.
Állj fel. Szállj fel Hozzám.
Látsz Engem? Látod Magad?
Ne csak nézz. Láss!
Ne csak levegőt végy.
Érezd, ahogyan megtelnek sejtjeid 
Oxigénnel. Élettel.
Lásd a fát, a Napot.
Lásd a madarat és a vizet. 
Lásd a hegyet, a völgyet.
Lásd a Nőt és a Férfit.
Láss Engem és Téged.
Érezd, hogy vagy.
Érezd, hogy vagyok.
Mert Te Én vagyok.
Mert Egy vagyok.
Egységben vagyok.....


2014. GE


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése